Wprowadzenie do Badań Omnibusowych
Bardzo ważnym elementem współczesnych badań społecznych są badania omnibusowe, które pozwalają na efektywne zgłębianie różnych...
Metoda CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing) to technika przeprowadzania ankiet telefonicznych, w której ankieterzy korzystają z komputerowego oprogramowania, aby pomagać...
Myślałeś/aś kiedyś nad różnicą pomiędzy badaniami jakościowymi a ilościowymi i za pomocą którego badania przeprowadzić badanie opinii? W tym artykule dowiesz się podstawowych...
badania ankietowe, badania rynku, badania satysfakcji klientów
2023-08-14
Minimalizacja kosztów
Badania ankietowe są stosunkowo tańszą alternatywą dla wywiadów, indywidualnych, grup fokusowych czy badań telefonicznych. Dzięki ankiety online...
Znaczenie badań rynkowych
Przed omówieniem poszczególnych etapów przeprowadzania badań rynkowych, warto zastanowić się, po co takie badania w ogóle są...
Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony.
Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza,
że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać
w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy
w Polityce plików cookies
Akceptuję
Polityka cookies
Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies