Blog

Filtruj kategorie
Dobór próby i pytań w badaniach omnibus. Klucz do jakości danych dla wielu marek
Badania omnibus
2025-07-29
Dobór próby i pytań w badaniach omnibus. Klucz do jakości danych dla wielu marek
Jakość danych zaczyna się od fundamentu Podstawą każdego badania omnibusowego jest reprezentatywna próba – czyli taka, która odzwierciedla populację, do której...
Zobacz więcej
Kiedy warto przeprowadzić szybkie badanie opinii i jak zrobić to skutecznie?
Badania opinii
2025-07-22
Kiedy warto przeprowadzić szybkie badanie opinii i jak zrobić to skutecznie?
Czym są badania opinii ad-hoc i kiedy warto je stosować? Badania ad-hoc to jednorazowe, nieregularne pomiary, przeprowadzane w odpowiedzi na konkretną potrzebę informacyjną i na...
Zobacz więcej
Od pierwszego kontaktu do obsługi po zakupie. Pełna ścieżka satysfakcji klienta
Badania satysfakcji klientów
2025-07-15
Od pierwszego kontaktu do obsługi po zakupie. Pełna ścieżka satysfakcji klienta
Dlaczego warto mierzyć satysfakcję w wielu punktach styku? Satysfakcja klienta nie jest efektem jednego zdarzenia, lecz sumą wszystkich doświadczeń, jakie towarzyszą mu w kontakcie...
Zobacz więcej
Jak badania marketingowe pomagają tworzyć spersonalizowaną ścieżkę klienta krok po kroku?
Badania marketingowe
2025-07-08
Jak badania marketingowe pomagają tworzyć spersonalizowaną ścieżkę klienta krok po kroku?
Dlaczego touchpointy mają znaczenie w erze wielokanałowości? Współczesny klient rzadko podejmuje decyzje zakupowe w jednym miejscu i czasie. Korzysta z różnych kanałów...
Zobacz więcej
Prognozowanie trendów rynkowych na podstawie badań
Badania rynku
2025-07-01
Prognozowanie trendów rynkowych na podstawie badań
Jak dane z badań ujawniają zmiany w zachowaniach konsumentów Jednym z podstawowych źródeł informacji o nadchodzących trendach są badania konsumenckie, które...
Zobacz więcej
Czy każdy może zostać wspólnikiem lub członkiem zarządu spółki z o.o.?
Materiał partnera
2025-06-25
Czy każdy może zostać wspólnikiem lub członkiem zarządu spółki z o.o.?
Wspólnikami spółka z o.o. mogą zostać: osoby fizyczne – czyli każdy człowiek od chwili urodzenia do śmierci; również osoby niepełnoletnie za zgodą sądu...
Zobacz więcej

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję