Dużą zaletą ankiet online jest ich niski koszt oraz szybkość realizacji,
w odróżnieniu od tradycyjnych metod ankietyzacji pozwala na śledzenie wyników
w czasie rzeczywistym.
Ankiety to proste i intuicyjne narzędzie pozwalające poznać opinie grupy docelowej.
Dystrybucja ankiet może się odbywać zarówno na własnej bazie respondentów,
jak i przy pomocy panelu badawczego. Ankiety umożliwiają zdobycie
wielu cennych informacji badawczych.
Zbierając ankiety w panelu badawczym, zyskujemy możliwość ekspresowej wysyłki
wśród grupy docelowej. Za pomocą charakterystyki próby otrzymujemy ponadto możliwość
stworzenia poszczególnych segmentów grupy. Ich podział może odbywać się
zarówno ze względu na cechy socjograficzne, jak i psychograficzne.
Umożliwia to na sprecyzowanie w ankiecie, jaki odsetek poszczególnych
typów respondentów powinien wziąć udział w badaniu. Wśród najczęstszych
typów pytań metrycznych wykorzystuje się płeć, wiek, zarobki, miejsce zamieszkania,
czy sytuację rodzinną. Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej pozwala
na uzyskanie rzetelnych i dokładnych danych.
Przeprowadzenie badania ankietowego w profesjonalnym panelu badawczym
to możliwość zebrania ankiet wśród bazy ponad 150 tys. panelistów, z szybkim
czasem realizacji oraz niskimi kosztami. Prowadzenie ankietyzacji
w panelu badawczym to gwarancja rzetelności udzielanych odpowiedzi
oraz możliwość precyzyjnego docierania do pożądanej grupy docelowej.
Rozbudowany moduł definiowania ankiet oraz monitoring realizacji próby
zapewnia możliwość realizacji nawet najbardziej skomplikowanych projektów badawczych,
przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości uzyskanych danych.
Ankiety online posiadają szerokie zastosowania w projektach badawczych.
Są idealnym narzędziem zarówno wtedy, gdy wdrażamy na rynek nową usługę,
jak i prowadzimy badania marki.
Dzięki niskiemu kosztowi realizacji i prostej metodologii są narzędziem
zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych badaczy.
Za pomocą ankiet online można zrealizować
badania marketingowe
badania rynku, jak i badania świadomości marki.
Ankiety sprawdzą się w:
Metodologia badania
Przed przystąpieniem do realizacji badania należy starannie przygotować metodologię.
Sam pomysł na badanie i chęć przeprowadzenia go jest jedynie początkiem.
Niezbędne jest odpowiednie przygotowanie ankiety oraz dobór odpowiedniej metody badawczej.
Realizacja badania
Przed przystąpieniem do realizacji badania należy starannie przygotować metodologię.
Sam pomysł na badanie i chęć przeprowadzenia go jest jedynie początkiem.
Niezbędne jest odpowiednie przygotowanie ankiety oraz dobór odpowiedniej metody badawczej.
Przeprowadzając badanie na respondentach korzystających z panelu badawczego, zyskujesz dostęp do bazy ponad 150 000 panelistów zróżnicowanych pod wieloma względami. Dzięki tak rozbudowanej bazie respondentów z łatwością przeprowadzisz badanie na swojej grupie docelowej.
Efektem każdego przeprowadzonego badania ankietowanego jest baza danych,
która może zostać wykorzystana do dalszej analizy.
Najlepszym sposobem na przedstawienie wyników z badania jest przygotowanie raportu
z wykresami. Dodatkowo przy pracy nad bazą warto pochylić się
nad zależnościami statystycznymi, są to informacje na pierwszy rzut oka nie widoczne,
pozwalają jednak spojrzeć na wyniki z zupełnie innej strony.
Decydując się na pomoc specjalistów możesz zamówić gotowy raport
i/lub obliczenia statystyczne składające się z wygenerowanych wykresów
na wszystkie odpowiedzi oraz obliczeń statystycznych wskazujących,
gdzie zachodzi istotna zależność statystyczna. W przypadku zamówienia raportu
klient otrzymuję pełną prezentację wraz z opisami i wnioskami
z przeprowadzanego badań.