sondaż24

Realizacja badań online w 24 godziny

Panel Book - pobierz
Panel Badawczy
Badanie Opinii to serwis internetowy obejmujący ogólnopolską bazę konsumentów, który pozwala nam na realizację szerokiego spektrum badań rynku czy opinii.

Wykorzystanie ankietyzacji internetowej oraz rozbudowana baza respondentów pozwalają nam nie tylko docierać do określonych grup osób, ale także - gwarantują szybkość, rzetelność i niski koszt realizacji naszych badań.
Oferujemy przeprowadzenie zarówno kompleksowych badań online, jak i EKSPRESOWĄ realizację samego procesu ankietyzacji.

Masz pytania? Chcesz podjąć współpracę?
Zapraszamy do kontaktu!
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Ulotka Panel Book
Panelowe Badania ankietowe
Nasz panel badawczy pozwala przeprowadzić między innymi:
Badanie znajomości i wizerunku marki
Ocenę materiałów oraz haseł reklamowych
Rozpoznanie zwyczajów konsumenckich
Pomiar elastyczności cenowej
Sondaże społeczne
Ocenę nowych koncepcji produktów i opakowań
Atuty naszego panelu
Naszą ofertę panelowych badań ankietowych wyróżniają między innymi:
  • Ekspresowa realizacja - nawet do 24h!
  • Konkurencyjne koszty - ankieta już od 5-6 zł!
  • Rozbudowana i stale poszerzana baza konsumentów - obecnie ponad 40 tys. osób!
  • Precyzyjne docieranie do pożądanej grupy docelowej
  • Gwarancja reprezentatywności próby
  • Stała kontrola rzetelności użytkowników
  • Rozbudowany moduł definiowania ankiet
  • Kwestionariusze z elementami audiowizualnymi
  • System monitorowania realizacji próby
  • Inteligentny system profilowania
  • Automatyczna generacja zestawień i raportów
  • Stałe wsparcie (Helpdesk)
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!
Skontaktuj się z nami
Nasi Paneliści
Nasz panel badawczy zrzesza tysiące klientów firm z wielu różnych branż usługowych i produkcyjnych.
Nasi Paneliści to osoby:
WIARYGODNE
RZETELNE
ZAANGAŻOWANE
KREATYWNE
ZRÓŻNICOWANE
Poniżej przedstawiamy strukturę panelu Badanie Opinii, określoną poprzez przykładowe dane definiujące naszych Panelistów:
N > 50 000

Dane osobowe i sytuacja zawodowa

podział na płeć kobiety (58%) mężczyzni (42%)Podział na płeć42%58%
własna działalność tak (74%) nie (26%)Czy posiadasz własną działalnć?26%74%
wykształcenie podstawowe (10%) zawodowe (8%) średnie (56%) wyższe (26%) Wykształcenie56%26%10%8%
status mieszkaniowy własny dom (33%) własne mieszkanie (32%) wynajęte mieszkanie (30%) dom wynajęty (5%)Status mieszkaniowy33%32%30%5%
miesieczny dochód na jedna osobe do 499zł (11%) 500-999zł (21%) 1000-1499zł (23%) 1500-2499zł (27%) ponad 2500zł (18%)Miesięczny dochód na jedną osobę11%21%23%27%18%
wielkosc gospodarstwa domowego 1-2 osoby (35%) 3-4 osoby (51%) 5 osób i więcej (14%)Wielkość gospodarstwa domowego35%51%14%
wielkość zamieszkania wieś (24%) miasto do 19 999 mieszkańców (13%) miasto od 20 000 do 49 999 mieszkańców (14%) miasto od 50 000 do 99 999 mieszkańców (11%) miasto od 100 000 do 199 999 mieszkańców (9%) miasto od 200 000 mieszkańców do 499 999 mieszkańców (11%) miasto powyżej 500 000 mieszkańców (18%) Wielkość zamieszkania13%14%11%9%11%18%24%
sytuacja zawodowa staż/praktyka (3%) nie pracuje (28%) niepełny wymiar (14%) pełny wymiar (47%) samozatrudnienie (9%)Sytuacja zawodowa3%28%14%47%9%

Miejsce zamieszkania

województwo dolnośląskie (8%) kujawsko-pomorskie (6%) lubelskie (6%) lubuskie (2%) łódzkie (6%) małopolskie (8%) mazowieckie (16%) opolskie (2%)Województwo podkarpackie (5%) podlaskie (3%) pomorskie (6%) śląskie (12%) świętokrzyskie (3%) warmińsko-mazurskie (4%) wielkopolskie (8%) zachodniopomorskie (4%)4%6%6%4%3%16%6%8%2%8%2%12%8%5%3%6%

Stan posiadania

czy posiadasz komputerCzy posiadasz komputer stacjonarny?48%52% tak (52%) nie (48%)
czy korzystasz z laptopa tak (80%) nie (20%)Czy korzystasz z laptopa?
czy posiadasz taletCzy posiadasz tablet? tak (55%) nie (45%)55%45%
operator sieci Play (38%) Orange (30%) Plus (20%) T-Mobile (12%)Kto jest Twoim operatorem sieci komórkowej?38%30%20%12%
taryfa abonament (68%) prepaid (32%)Jaką posiadasz taryfę?51%32%
samochód tak (74%) nie (26%)Czy posiadasz samochód?26%74%

Zakupy

jedzenie na miescie do 2 razy (35%) od 3 do 5 (37%) od 6 do 10 (18%) powyżej 10 (10%)Jak często w miesiącu jesz na mieście?35%37%18%10%
zamawianie jedzeniaJak często zamawiasz posiłki w skali miesiąca?54%31%10%4% do 2 razy (54%) od 3 do 5 (31%) od 6 do 10 (10%) powyżej 10 (4%)
gdzie robisz zakupyGdzie robisz zakupy? delikatesy (59%) dyskonty (49%) hipermarkety (80%) sklepy osiedlowe (72%) supermarkety (88%)59%49%80%72%88%
w jakich aptekach robisz zakupy internetowe (34%) sieciowe (39%) tradycyjne (94%)W jakich aptekach robisz zakupy?34%39%94%
decyzja w codziennych zakupach tak (89%) nie (11%) Czy decydujesz w codziennych zakupach?11%89%

Zainteresowania

zainteresowania muzyka (83%) filmy (79%) książki (68%) zdrowie (60%) elektronika (44%) gry komputerowe (43%) polityka (28%)Jakie masz zainteresowania?83%79%68%60%44%43%28%
preferowany sport jazda na rowerze (77%) bieganie (62%) ywanie (44%) narty (18%) snowboard (11%)Jaki sport preferujesz?62%77%18%44%11%
kierunki podróżowania99%W jakich kierunkach podróżujesz? Europa (99%) Azja (9%) Afryka (8%) Ameryka Północna (7%) Ameryka Południowa (5%) Australia (4%)5%8%7%4%9%
cele korzystania z internetu60%96% praca (60%) rekreacja (96%)W jakich celach korzystasz z internetu?
jak długo korzystasz z internetu do 1 godziny (3%) od 2 do 4 godzin (43%) od 5 do 8 godzin (34%) powyżej 8 godzin (20%)Jak długo codziennie korzystasz z internetu?34%43%20%3%
jak długo oglądasz telewizjeJak długo oglądasz codziennie telewizję?40%7%17%13%23% nie oglądam telewizji (13%) 1 godzina (23%) od 2 do 3 godzin (40%) od 4 do 6 godzin (17%) powyżej 6 godzin (7%)
czy słuchasz radia tak (83%) nie (17%)Czy słuchasz radia?83%17%
czy spożywasz alkohol nie (34%) tak (66%)Czy spożywasz alkohol?
czy palisz papierosy tak (38%) nie (62%)Czy palisz papierosy?62%38%
Sprawdź czym jeszcze się zajmujemy
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompletną ofertą. Proponujemy pełne spectrum usług – od opracowania, poprzez
przeprowadzenie badania, aż po analizę wyników.
Badania rynku - sprawdź
Jesteś zainteresowany?
Ulotka - pobierz Panel book
Dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję