Badania marketingowe

Ekspresowa realizacja w panelu konsumenckim

Poznaj preferencje konsumentów i wzmocnij pozycję firmy na rynku! Dzięki badaniu marketingowemu w panelu Badanie-Opinii.pl uzyskasz wiedzę o rynku, konsumentach i panujących trendach. Swoje badanie skierujesz bezpośrednio do swojej grupy docelowej. Co pozwoli Ci zaplanować dokładną strategię marketingową, politykę cenową oraz skuteczną promocję marki!
Marketing
Badania marketingowe nie są opcją – są niezbędnym, krytycznym spojrzeniem firmy na klientów i konkurentów. Pozwalają rozwiązywać problemy biznesowe, za pomocą twardych danych, rzetelnych informacji i wielowymiarowej analizy, którym nie wystarczą intuicja czy własne opinie. W naszym panelu Badanie-Opinii zrealizujemy dla Ciebie:
Check
Diagnozowanie potrzeb
i preferencji konsumenckich
Check
Badania reakcji
na kampanie reklamowe
Check
Badania produktowe konceptów
Check
Badania zwyczajów konsumenckich
Check
Badania konceptów reklamowych
Check
Badania wizerunku marki
Check
Badania świadomości marki
Check
Badania elastyczności cenowej
Realizacja badania marketingowego w naszym panelu opinii pozwoli uzyskać Ci odpowiedź, czego naprawdę chcą Twoi klienci. Poznasz ich motywacje podczas procesu zakupowego, oczekiwania oraz preferencje. Realizując badanie w naszym panelu, zyskasz dostęp do bazy ponad 150 tys. aktywnych użytkowników, spośród których wybierzesz swoją grupę docelową. Tak realizowane badanie rzuca światło na to, jacy klienci zachowują się w określony sposób oraz dlaczego. Najważniejszym czynnikiem badania jest poprawna analiza zebranych danych, ponieważ mają one istotne znacznie praktyczne i doradcze w biznesie. Jedną z najcenniejszych wartości, jakie wnoszą w działalność firmy badania marketingowe, jest pozyskanie, a następnie zinterpretowanie i przygotowanie informacji, na potrzeby wdrażanej strategii. Ujawniane w procesie badawczym wzorce są wykorzystywane w kształtowaniu relacji z rynkiem, w tym jako elementy działań z komunikacyjnych. Wszechstronna analiza danych ułatwia marce nie tylko opracowanie ciekawej historii, ale przede wszystkim odpowiednie adresowanie strategicznej narracji.
Zobacz więcej
Badania świadomości marki
Branding kształtuje wybory konsumentów, ponieważ ich zdaniem najlepiej sięgać po produkty i usługi znanych i sprawdzonych marek. Znajomość marki przekłada się zatem na jej kapitał i udział w rynku.
Więcej arrow
Badania preferencji zakupowych
Konsumenci dokonują zakupu produktów i usług, kierując się prywatnymi oczekiwaniami i upodobaniami. Mają one istotne znaczenie na sukces rynkowy produktu i rozwój marki.
Więcej arrow
Badania strategii marketingowej
Dobrze stworzona strategia marketingowa to podstawa skutecznego zarządzania promocją, a zatem narzędzia warunkującego efektywne konkurowanie na rynku. Co pozwala maksymalizować zysk przedsiębiorstwa.
Więcej arrow
Badania marketingowe dla farmacji
Realizując badania w naszym panelu, ocenisz wielkość rynku leków i suplementów diety oraz poznasz stosunek konsumentów do kampanii reklamowej. Badanie marketingowe w naszym panelu to możliwość dotarcia do pacjentów, którzy udzielą Ci wiarygodnych informacji o swoich preferencjach zawodowych.
Więcej arrow
Badania Click Tracking
Click Tracking to innowacyjna metoda znajdująca zastosowanie w badaniu reakcji konsumentów na dostarczony materiał wizualny. Umożliwia poznanie zakresu postrzegania na dany produkt, czy ofertę przez konsumenta. Odgrywa kluczową rolę w tworzeniu nowych konceptów opakowań i reklamy.
Więcej arrow
Co wiemy o konsumentach
Realizując badanie marketingowe w panelu Badanie-Opinii zyskasz możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. Dzięki wieloletniemu rozwijaniu naszego rozwiązania, jako jedyni na rynku może zapewnić Ci kompleksowe informacje o charakterystyce konsumentów. Pomożemy Ci się dowiedzieć, gdzie Twoja grupa docelowa klientów dokonuje zakupów, ilu z nich posiada abonament na telefon, w jakich rodzajach aptek robią zakupy, czy jak często jedzą na mieście. Tego i wiele więcej dowiesz się zlecając badanie w naszym panelu konsumenckim. Precyzyjnie trafisz do grupy docelowej, ponieważ przeprowadzisz badanie na podstawie:
Dane demograficzne
Danych demograficznych
Przeprowadzisz badanie m.in. ze względu na płeć, wiek, województwo, miejsce zamieszkania, czy deklarowane zarobki.
Sytuacja rodzinna
Sytuacji rodzinnej
Analizuj wyniki na m.in. podstawie stanu cywilnego, liczby osób w gosp. domowym, czy decyzyjności w sprawie codziennych zakupów.
Posiadana praca
Posiadanej pracy
Wykształcenie, wykonywana praca, czy status zawodowy pozwolą przeprowadzić Ci bardziej dogłębną segmentację grupy docelowej.
Zwyczaje zakupowe
Zwyczaje zakupowe
Poznasz miejsca dokonywania zakupów, odwiedzanie galerii handlowych, czy rodzaje odwiedzanych aptek.
Styl życia
Styl życia
Preferencje zakupowe i przywiązanie do poszczególnych marek. Zainteresowanie podróżami, sportem, korzystanie z internetu, czy formę spędzania wolnego czasu.
Urządzenia
Urządzenia
Uzyskasz informację m.in. o odsetku osób posiadających laptop, smartfon, taryfę komórkową, czy system operacyjny telefonu.
Nasi Paneliści to gwarancja
Wiarygodności
Rzetelności
Zaangażowania
Kreatywności
Reprezentatywności próby

Poznaj preferencje konsumentów i wzmocnij pozycję firmy na rynku!

Zapraszamy Cię od zapoznania się z naszą kompleksową ofertą badań marketingowych. Oferujemy pełne spectrum usług – od opracowania kwestionariusza, po analizę wyników.
Jesteś zainteresowany?
Pobierz panel book
Badanie Opinii Badanie Opinii Badanie Opinii Badanie Opinii Badanie Opinii
Dr Monika Jaremków
Dr Monika Jaremków
Dyrektor ds. Badań

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję
Zarabiaj zapraszając znajomych Facebook Facebook