Blog

Badania marki
Filtruj kategorie
Tożsamość marki. Jak badania wpływają na jej autentyczność i odbiór?
Badania marki
2025-09-08
Tożsamość marki. Jak badania wpływają na jej autentyczność i odbiór?
Co tworzy tożsamość marki i dlaczego nie warto jej zgadywać? Tożsamość marki to złożona konstrukcja, obejmująca nie tylko elementy wizualne, ale też sposób komunikacji, relacje...
Zobacz więcej
Badania wizerunku marki w czasie kryzysu. Kiedy i jak reagować?
Badania marki
2025-08-19
Badania wizerunku marki w czasie kryzysu. Kiedy i jak reagować?
Wizerunek marki a kryzys: dlaczego badania są niezbędne? Kryzys wizerunkowy to moment, w którym marka traci zaufanie swoich klientów, partnerów lub opinii publicznej....
Zobacz więcej
Wpływ rebrandingu na postrzeganie marki przez konsumentów
Badania marki
2025-06-24
Wpływ rebrandingu na postrzeganie marki przez konsumentów
Jak konsumenci interpretują zmiany w wizerunku marki Rebranding, niezależnie od zakresu, wpływa na to, jak konsumenci identyfikują i interpretują markę. Nowe logo, hasło czy identyfikacja...
Zobacz więcej
Jakie metryki są kluczowe w ocenie wartości marki?
Badania marki
2025-04-15
Jakie metryki są kluczowe w ocenie wartości marki?
Rozpoznawalność marki jako fundament strategii brandingowej Brand awareness, czyli rozpoznawalność marki, to podstawowa metryka, od której warto rozpocząć ocenę wartości brandu....
Zobacz więcej
Rola mediów społecznościowych w badaniach wizerunku marki
Badania marki
2025-02-11
Rola mediów społecznościowych w badaniach wizerunku marki
Media społecznościowe w badaniach wizerunku marki Media społecznościowe odgrywają ważną rolę w badaniach wizerunku marki dzięki ich ogromnemu zasięgowi i zdolności do szybkiego gromadzenia...
Zobacz więcej
Badania ankietowe wizerunku marki: kluczowe obszary, pytania, które warto zawrzeć w kwestionariuszu.
Badania marki
2024-12-11
Badania ankietowe wizerunku marki: kluczowe obszary, pytania, które warto zawrzeć w kwestionariuszu.
  Wizerunek marki jest jednym z najcenniejszych aktywów każdej firmy. To, jak marka jest postrzegana przez konsumentów, wpływa na jej pozycję rynkową, lojalność...
Zobacz więcej

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję