sondaż24

Realizacja badań online w 24 godziny

Panel Badawczy
Badanie Opinii to serwis internetowy obejmujący ogólnopolską bazę konsumentów, który pozwala nam na realizację szerokiego spektrum badań rynku czy opinii.

Wykorzystanie ankietyzacji internetowej oraz rozbudowana baza respondentów pozwalają nam nie tylko docierać do określonych grup osób, ale także - gwarantują szybkość, rzetelność i niski koszt realizacji naszych badań.
Oferujemy przeprowadzenie zarówno kompleksowych badań online, jak i EKSPRESOWĄ realizację samego procesu ankietyzacji.

Masz pytania? Chcesz podjąć współpracę?
Zapraszamy do kontaktu!
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Panel book
Panelowe Badania ankietowe
Nasz panel badawczy pozwala przeprowadzić między innymi:
Badanie znajomości i wizerunku marki
Ocenę materiałów oraz haseł reklamowych
Rozpoznanie zwyczajów konsumenckich
Pomiar elastyczności cenowej
Sondaże społeczne i polityczne
Ocenę nowych koncepcji produktów i opakowań
Atuty naszego panelu
Naszą ofertę panelowych badań ankietowych wyróżniają między innymi:
  • Ekspresowa realizacja - nawet do 24h!
  • Konkurencyjne koszty - ankieta już od 5-6 zł!
  • Rozbudowana i stale poszerzana baza konsumentów - obecnie ponad 40 tys. osób!
  • Precyzyjne docieranie do pożądanej grupy docelowej
  • Gwarancja reprezentatywności próby
  • Stała kontrola rzetelności użytkowników
  • Rozbudowany moduł definiowania ankiet
  • Kwestionariusze z elementami audiowizualnymi
  • System monitorowania realizacji próby
  • Inteligentny system profilowania
  • Automatyczna generacja zestawień i raportów
  • Stałe wsparcie (Helpdesk)
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!
Skontaktuj się z nami
Nasi Paneliści
Nasz panel badawczy zrzesza tysiące klientów firm z wielu różnych branż usługowych i produkcyjnych.
Nasi Paneliści to osoby:
WIARYGODNE
RZETELNE
ZAANGAŻOWANE
KREATYWNE
ZRÓŻNICOWANE
Poniżej przedstawiamy strukturę panelu Badanie Opinii, określoną poprzez przykładowe dane definiujące naszych Panelistów:
N > 40 000
Płeć
58%
42%
58% kobiet
42% mężczyzn
Struktura wieku panelistów
51%35%14%
51% 8-36 lat
35% 37-54 lata
14% 55+ lata
Wykształcenie
56% 26% 10% 8%
56% średnie
26% wyższe
10% podstawowe
8% zawodowe
Status mieszkaniowy
33% 32%30% 5%
33% dom własnościowy
32% własne mieszkanie
30% wynajęte mieszkanie
5% dom wynajęty
Operator sieci komórkowej
38%30%20%12%
38% Play
30% Orange
20% Plus
12% T-Mobile
Wielkość gospodarstwa domowego
51%35%14%
51% 3-4 osoby
35% 1-2 osoby
14% 5 osób i więcej

Posiadanie samochodu

Posiadanie samochodu to wyróżnik większości naszych paneli stów. Są znawcami zagadnień szeroko pojętej komunikacji, z którą mają do czynienia na co dzień. Dzielą się opinią dotyczącą potencjału samochodów oraz chwalą się znajomością marek. Znają też gamę produktów niezbędnych do użytkowania, pielęgnacji samochodu oraz gadżetów elektronicznych przydatnych kierowcom. Samochód to dla nich sposób na dotarcie do pracy, ale również na udany urlop.

Wykonywany zawód

Wśród naszej społeczności znajdują się przedstawiciele różnych profesji. Umożliwia to poznanie opinii grupy zróżnicowanej pod względem zawodowym, co czyni badanie bardziej miarodajne.

Spożywanie posiłków

Nasi paneliści to najczęściej tradycjonaliści w dziedzinie żywienia. Cenią w szczególności walory potraw z drobiu, wołowiny oraz wieprzowiny. Chętnie sięgają po dania rybne. Dzielą się swoimi preferencjami co do miejsc, w których dokonują zakupów produktów spożywczych. Znane są im produkty typu Fast food. Są praktykami w sferze kulinarnej i spożywczej, dlatego zebrane wśród nich opinie są wyjątkowo rzetelne.

Gospodarstwa domowe

Najwięcej naszych panelistów funkcjonuje w 3 lub 4 osobowych gospodarstwach domowych. Naszej społeczności są dobrze znane tematy opieki nad dzieckiem, dlatego cenna jest ich opinia na tematy związane m.in. z ich żywieniem, pielęgnacją, ale również problemami zdrowotnymi z jakimi borykają się dzieci. Rozpoznają marki zabawek, odzieży oraz dziecięcych gadżetów. Najczęściej potrafią ocenić działania leków stosowanych podczas leczenia ich dzieci.

`

Posiadane zwierzęta

Nasi panel iści to w dużej mierze zwolennicy zwierząt. Są znawcami marek produktów w szczególności dla psów i kotów. Znają ich typowe ale, też nieszablonowe zachowania. Dzielą się swoją opinią m.in. na temat schorzeń swoich podopiecznych i sposobów radzenia sobie z nimi.

Typ posiadanego telefonu

Prawie wszyscy paneliści korzystają z telefonów komórkowych. Dobrze znają ich funkcjonalności, ale też mankamenty ich użytkowania. Nie są im obce marki urządzeń aktualnie funkcjonujących na rynku. Mają swoje przekonania co do sposobu dokonywania zakupu – w mniejszych sklepach stacjonarnych, dużych supermarketach czy Internecie.

Sprawdź czym jeszcze się zajmujemy
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompletną ofertą. Proponujemy pełne spectrum usług – od opracowania, poprzez
przeprowadzenie badania, aż po analizę wyników.
Badania rynku - sprawdź
Jesteś zainteresowany?
Ulotka - pobierz
Dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań

Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies

Akceptuję